POLITIKA KVALITY SPOLOČNOSTI
Záväzok manažmentu spoločnosti:
Politika kvality je vrcholovým dokumentom, ktorým sa zaväzujeme riadiť pri svojej činnosti
a rozvoji svojich aktivít. Kladieme si za cieľ viesť našu spoločnosť k trvalému rozvoju.
Zaväzujeme sa plniť požiadavky zákazníka a zainteresovaných strán. Zaväzujeme sa plniť
požiadavky kladené na produkt a trvalo zlepšovať jeho kvalitu. Vrcholový manažment sa
zaväzuje zabezpečiť všetky potrebné zdroje na činnosť spoločnosti a jej trvalé zlepšovanie
sa. Chceme sa stať spoločnosťou, ktorú zákazníci vyhľadávajú a budú vyhľadávať preto,
lebo poskytuje kvalitné a komplexné produkty.
Hlavné zásady politiky kvality našej spoločnosti:
- - Spokojnosť zákazníkov
- - Vytýčenie a realizácia cieľov spoločnosti, efektívne riadenie spoločnosti, vytváranie pracovného prostredia vzájomnej dôvery, vytváraním príležitostí zamestnancom k vlastnej aktívnej práci a zlepšovaniu sa
- - Presné a jasné určenie zodpovednosti a právomoci pracovníkov na jednotlivých pozíciach
- - Motivovať pracovníkov k lepším výkonom a ku kvalitnej práci
- - Trvalo vzdelávať pracovníkov na všetkých úrovniach
- - Zodpovednosť voči okoliu – nepoškodzovať svojou činnosťou životné prostredie, v rámci možností napomáhať rozvoju regiónu a ochrane životného prostredia
- - Neustále zlepšovanie výkonnosti spoločnosti, kvality produktu, efektívnosti riadenia, interného prostredia, komunikácie a pod.
- - Orientácia na fakty pri rozhodovaní – vhodné techniky na zber, analýzu údajov, dôveryhodnosť výsledkov
- - Hlásenie sa k zodpovednosti za produkt, predkladanie výhodných zmluvných záruk pre zákazníka
- - Eliminácia vznikajúcich chýb a nedostatkov, navrhovanie nápravných opatrení, ich archivácia následná implementácia do výroby
- - Vzájomná prospešnosť s dodávateľmi – výber strategických